o wymienionych poniżej oznaczeniach:
silniki 1.8 TFSI oznaczone kodami:
BZB i BYT i CDA
silniki 2.0 TFSI oznaczone kodami:
CCZ
silniki 1.8 TFSI oznaczone kodami:
CBA CDH
silniki 2.0 TFSI oznaczone kodami:
CDN CAE CAD CPM
silniki 1,8 TSI oznaczone kodami:
BBZ BYT CDA
silniki 2,0 TSI oznaczone kodami:
CAW CCZ
silniki 1,8 TSI oznaczone kodami:
BBZ i BYT i CDA
silniki 2,0 TSI oznaczone kodami:
CAW i CCZ
silniki 1,8 TSI oznaczone kodami:
BBZ BYT CDA
silniki 2,0 TSI oznaczone kodami:
CAW CCZ CJK
dotyczy wyłącznie silników wymienionych powyżej.
W pozostałych modelach
również produkowanych w latach 2007-2015 montowane były silniki, które tej wady nie posiadały:
silniki 2,0 TFSI oznaczone kodami:
BHZ BWE BWJ BYD CDL
Silniki te występowały w:
Audi A3 Seat Leon i Vw Golf aż do 2015 roku.
silniki 1,8 TFSI oznaczone kodami:
CAE
silniki 2,0 TFSI oznaczone kodami:
CNC
W tych silnikach problem z nadmiernym spalaniem oleju również występuje, ale przy znacznie większych przebiegach.
Takie silniki również remontujemy.